3 سایت رایگان که زندگی شما را آسان تر می کند

مستر کامپیوتر
3 آگوست, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
3 وب سایت رایگان ک زندگی شما را راحت می کنند

اینترنت بسیار بزرگتر از چیزی است که ما تصور می کنیم. مانند کلاهی است که تعداد بی پایانی خرگوش از آن بیرون می‌آیند، و این مطلب هم برای موضوعات خوب و بد صادق است. اکنون می‌خواهیم روی این مورد تمرکز کنیم، و آن این است که تعداد زیادی سرویس رایگان در وب وجود دارد که می‌تواند بسیار برای همگان مفید باشد.تصور کنید که در یک لحظه فتوشاپ ندارید و می خواهید یک عکس را روتوش کنید.چه می کنید؟به دنبال نصب فتوشاپ می روید یا لینک های دانلود آن می روید؟اصلا نیازی به هیچ کدام از این کار ها نیست.آیا می خواهید بدانید لینکی که از طریق ایمیل برای شما ارسال شده قابل اعتماد است یا تقلبی؟

تسا دیویس برخی از بهترین خدمات رایگان فضای اینترنت را دریک پست توییتری خود جمع‌آوری و منتشر کرده است. ما نیز قصد داریم 3 سایت رایگان که زندگی را برای شما آسان می کند را مورد بررسی قرار دهیم و راه‌حل‌های دیگری را که ممکن است برای هرکاربر در هر زمان مورد توجه قرار گیرد، در آپدیت های بعدی به همین مقاله اضافه کنیم.

تشخیص لینک های جعلی توسط وب سایت VirusTotal

وب سایت VirusTotal

حملات سایبری با استفاده از تکنیک فیشینگ به طور تصاعدی در حال رشد هستند و هکرهایی که از تکنیک جعل هویت فرستنده استفاده می کنند، در اقدامات خود به طور فزاینده ای واقعی می شوند. چگونه بفهمیم که از طریق لینکی،بدون کلیک بر روی آن مورد حمله قرار گرفته ایم؟وبسایت VirusTotal یک سرویس کاملا رایگان است که با تعداد زیادی از پایگاه های داده ارائه دهنده آنتی ویروس در ارتباط است و بررسی می کند که آیا پیوند وارد شده قابل اعتماد است یا برعکس، جعلی است. مزیت این سرویس این است که در آن واحد از منابع متعدد تغذیه می شود، بنابراین می تواند خیال شما را از این بابت بسیار راحت کند. برای استفاده از آن کافی است آن لینکی که به آن مشکوک شدید یا قصد چک کردن آن را دارید را کپی کرده،و در بخش URL وب سایت VirusTotal  وارد کرده و باقی کار را به آن واگذار کنید تا نتیجه نهایی را به شما نمایش دهد.وب سایت VirusTotal نه تنها می تواند لینک های شما،بلکه ip ها،دامنه ها و فایل های مشکوک را برای شما مورد بررسی قرار دهد و شما را از سلامت آن ها مطمئن کند.

LunaPic، یک راه حل عالی برای حذف پس زمینه از عکس ها

وب سایت LunaPicدر بسیاری از موارد، عکس‌هایی میگیرید یا دانلود می کنید که دارای پس زمینه ی نامناسبی هستند، و از نظر زیبایی‌شناسی محتوا را خراب می‌کنند. آیا می دانید چگونه یک عکس را بدون توسل به خدمات یک متخصص فتوشاپ روتوش کنیم؟ خوشبختانه، وبسایت های حاضر در فضای اینترنت به کمک ما می آیند: وب سایت LunaPic یک ویرایشگر آنلاین عکس قدرتمند است که با چند کلیک ساده، پس زمینه ی تمامی عکس های شما را مانند آب خوردن پاک می کند. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس را در وب سایت LunaPic آپلود کنید  و روی گزینه ی  ” Background Removal Tools ” کلیک کنید.سپس می توانید از صفحه ی Transparent Background Tools نوع پس زمینه ای که مد نظر دارید را انتخاب کنید تا وب سایت LunaPic برای شما پس زمینه ی عکس را به همان صورت در بیاورد.

PrivNote، راه حلی برای ارسال یادداشت هایی یکبار مصرف

وب سایت PrivNoteطرفداران حریم خصوصی از سرویسی هایی مانند PrivNote که بستری برای ارتباط امن فراهم می کند با آغوش باز استقبال می کنند، که به شما امکان می دهد یادداشت هایی را ارسال کنید که پس از باز شدن به صورت خودکار و  Self Destruct پاک شوند.دیگر ایده ای نمی تواند از این ساده تر و در عین حال مؤثرتر باشد: شما وارد وب سایت PrivNote شده و یادداشتی را که می خواهید ارسال کنید، تایپ کنید. پس از انجام این کار، سیستم یک لینک منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند که پس از باز شدن، همراه با یادداشت حذف می شود. ما اکنون قصد داریم چندین نکته درباره ی این سرویس بگوییم تا شما با اطلاع کامل از این سرویس استفاده کنید: متن به صورت رمزگذاری شده تولید می شود و کلید رمزگشایی در خود پیوند دخیره می شود، به طوری که هیچ کس به جز گیرنده نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. با این حال، این سرویس هشدار می دهد که پیوند توسط هر کسی که آن را دریافت کند می تواند باز شود و مسئولیتی در قبال محتوای متن ندارد. در هر صورت، با کلیک بر روی «نمایش گزینه‌ها» می‌توانید رمز عبور و لحظه‌ای که یادداشت از بین می‌رود (اگر پس از خواندن، یا پس از مدتی) از بین می‌رود را تعیین کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.