احتمال معرفی تراشه جدید اپل در رویداد Peek Performance

مستر کامپیوتر
7 مارس, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
رویداد Peek Performance اپل

خبرنگار بلومبرگ می گوید یک توسعه دهنده از وجود شواهدی مبنی بر آزمایش تراشه M2 اپل به او خبر داده است.این تراشه احتمالا در مک بوک پرو 13 اینچی جدید به کار گرفته می شود که انتظار داریم کوپرتینویی ها آن را سه شنبه شب در مراسم Peek Performance معرفی کنند.

به گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ،یک توسعه دهنده اعلام کرده است که اپل در هفته های اخیر مشغول آزمایش تراشه ای با 8 هسته پردازشی و 10 هسته ی گرافیکی روی جدیدترین بتای مک او اس (Mac OS) در کامپیوتر های مختلف خود بوده است.مشخصات این تراشه دقیقا با مشخصات تراشه ای که گرمن پیش تر به عنوان تراشه M2 معرفی کرده بود،همخوانی دارد.

اپل ظاهرا این دستگاه را روی محصولاتی با مک او اس (Mac OS) نسخه ی 12.3 که احتمالا ظرف یک الی دو هفته  آینده منتشر می شود،و Mac OS 13 آزمایش کرده است.نسخه ی 13 در ماه ژوئن در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل یا WWDC 2022 معرفی خواهد شد.

تراشه ی M2 اپل

شواهد تراشه M2 اپل در لاگ اپلیکیشن ها

ماه ها قبل از رویداد مخصوص مک ها  و معرفی تراشه های M1 پرو و M1 مکس در اکتبر 2021 نیز اتفاق مشابهی افتاد و شاهد نام این دو تراشه در لاگ اپلیکیشن های Mac OS بودیم.انتظار می رود که تراشه M2 اولین به روزرسانی بزرگ تراشه های اپل سیلیکون باشد.این غول آمریکایی تراشه M1 را در ماه نوامبر 2020 معرفی کرد و در ادامه مدل های پیشرفته تر M1 را به بازار فرستاد.اما اکنون زمان این رسیده است که نسخه ی جدید و بهبود یافته ی این پردازنده عرضه شود.

پردازنده ی M2 احتمالا روی مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر جدید که باز طراحی شده اند ، برای اولین بار قرار خواهد گرفت.گرمن می گوید مک مینی جدید با تراشه M1 پرو و M1 مکس آماده عرضه است و به احتمال زیاد در رویداد فردا شب معرفی می شود.گرمن همچنین مدعی شده مک بوک پرو 13 اینچی و آی مک جدید هم احتمالا در نیمه ی اول سال 2022 به بازار می آیند.

گرمن در ادامه انتظارات خود را از مراسم Peek Performance تکرار کرد؛او گفت پیش بینی می کند که در این رویداد شاهد آیفون SE بعدی با نمایشگر 4.7 اینچی و پشتیبانی از 5G خواهیم بود.آیپد ایر 5G هم دیگر محصولی خواهد بود که باید معرفی شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.