شاد هک شد؛از اخبار هک شدن تا تکذیب آن

مستر کامپیوتر
22 ژانویه, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نرم افزار شاد

تیم پشتیبانی شاد با تکذیب هک شدن این برنامه توسط دانش آموزان،از کاربران خواست این برنامه را از سایت رسمی شاد یا استور های معتبر نصب کنند.

چند روز گذشته خبر هک شدن شاد توسط دانش آموزان منتشر شد.این در حالی است که تیم فنی و پشتیبانی شاد با تکذیب این خبر از کاربران خواستند به منظور جلوگیری از کلاهبرداری،از نصب نسخه های جعلی شاد نظیر «شاد مخصوص امتحانات» یا هرگونه برنامه ی دیگری خودداری کرده و نسخه ی جدید آن را فقط از طریق سایت Shad.ir و یا استور های معتبر نصب کنند.

بنابر واکنش همراه اول،این شبکه با توجه به فرآیند های احراز هویت و همچنین براساس ندابیر فنی انجام شده توسط تیم فنی آن،به راحتی قابل هک شدن نیست و آنچه تحت عنوان «هک شاد» در برخی رسان ها مطرح شده،در اصل کلاهبرداری با استفاده از اکانت های جعلی است.

کاربران شاد می توانند با راجعه به بخش «تنظیمات» و لمس گزینه «دستگاه های فعال» در قسمت «حریم خصوصی و امنیت»،دسترسی های غیرمجار به حساب کاربری خود را قطع کنید.

در حال حاضر 20 میلیون کاربر در سامانه ی شاد عضو هستند که به گفته ی مقامات آموزش و پرورش به طور میانگین روزانه 10 میلیون نفر از این پلتفرم استفاده می کنند.کاربرانی که میانگین سنی آن ها 13 سال است و سوءاستفاده از حساب های کاربری شان برای سارقان مجازی جذابیت دارد.همین موضوع هم منجر به توجه بیشتر برای افزایش امنیت دسترسی به شاد شده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.