هر آنچه باید درباره ی کلاب هاوس بدانید

مستر کامپیوتر
25 آوریل, 2021
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فروشگاه اینترنتی مستر کامپیوتر | club house app

کلاب هاوس این روزها نام آشنای کاربران اینترنتی است که به طرز شگفت امگیزی با رشد تعداد کاربران رو به رو شده؛اما چطور میتوان از کلاب هاوس استفاده کرد؟فروشگاه اینترنتی مستر کامپیوتر | Clubhouse 780x470 1لیست شبکه های اجتماعی محبوب مدت هاست دست نخورده باقی مانده بود تا اینکه مدتی پیش،شبکه اجتماعی صدا محوری با نام «ClubHouse» به لطف چند مصاحبه ی جنجالی از ایلان ماسک،شاهد جهش بیش از 10 میلیونی تعداد کاربران بود وبه سرعت در فهرست شبکه های اجتماعی محبوب کاربران اینترنتی جایگاهی برای خود دست و پا کرد.

کلاب هاوس ساختار پیچیده ای ندارد،اما درباره ی نحوه ی ثبت نام،شیوه ی کار با آن و شیوه ی مدیریت روم ها به توضیحاتی نیاز است؛در ادامه ی این مطلب با مجله اینترنتی مستر کامپیوتر همراه باشید تا بیشتر با این شبکه ی اجتماعی تازه نفس آشنا شویم.

کلاب هاوس چیست؟

برنامه ی کلاب هاوس یک برنامه ی چت صوتی به شمار می رود که برای عضویت در آن نیازمند دعوت نامه از طرف کاربری که پیش از شما در کلاب هاوس ثبت نام کرده است هستید.کلاب هاوس در آوریل 2020 توسط پل دیویسون و روهان ست از شرکت Alpha Exploration بنیان گذاری شد و در دسامبر 2020 تعداد کاربران آن چیزی حدووود 600 هزار کاربر گزارش شده بود؛اما بنابر آخرین آمار منتشر شده،کلاب هاوس حالا بیش از 10 میلیون کاربر هفتگی دارد.

یکی از دلایل محبوبیت ناگهانی کلاب هاوس،حضور افراد تأثیر گذاری نظیر ایلان ماسک،مارک زاکربرگ،دریک کوین هارت است که هم گام با حضورشان در روم های کلاب هاوس،سیلی از طرفدارانشان را به سوی این شبکه ی اجتماعی صوت محور سوق داد.

نصب کلاب هاوس

ابتدایی ترین حرکت برای استفاده از یک شبکه ی اجتماعی ثبت نام در آن است.بر خلاف سایر سرویس های کنونی،پیش نیازهای ثبت نام در برنامه کلاب هاوس تنها به یک شماره تلفن و تنظیم نام کاربری محدود نمی شود؛برای فعالیت در این سرویس از جابن یکی از کاربران کنونی کلاب هاوس دعوت نامه داشته باشید.

اپلیکیشن رسمی کلاب هاوس هم اکنون فقط برای سیستم عامل ios در دسترس قرار دارد؛اما نسخه ی غیر رسمی این شبکه ی اجتماعی برای اندروید نیز به کمک وب سرویس های کلاب هاوس توسعه یافته است،از سوی دیگر گفته می شود که نسخه ی رسمی کلاب هاوس برای کاربران اندروید نیز در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

آموزش ثبت نام و دریافت دعوت نامه در کلاب هاوس

شما می توانید پیش از آنکه ز دوستی ئعوت نامه بگیرید،با وارد کردن شماره همراه خود مراحل ثبت نام در کلاب هاوس را انجام دهید که طی آن،نام کاربری مورد نظرتان را تا زماننی که کسی شکارا دعوت می کند،رزرو کنید.طی کردن مراحل اولیه ثبت نام را به هر کاربری توصیه میکنیم؛چرا که همراه با اتمام این فرایند،برای کسانی که شما را به عنوان مخاطب دخیره دارند،اعلانی شامل انتظار شما برای دعوت به کلاب هاوس ارسال می شود و آن ها میتوانند در صرت تمایل ارسال دعوت نامه را به عهده بگیرند.

دعوت کسی به کلاب هاوس به هیچ وجه پیچیده نیست.به صورت پیش فرض هرکسی که فعالیتش در کلاب هاوس را شروع می کند،سه دعوت نامه برای سه نفر از مخاطبانش از کلاب هاوس دریافت می کند که به مرور با دعوت افراد بیشتر،این تعداد افزایش می یابد.با انتخاب آیکون پاکت نامه ای که در نوار اپلیکیشن قرار دارد،به لیست مخاطبان دسترسی می یابید و میتوانید فرد دلخواه را به فعالیت در کلاب هاوس دعوت کنید.

دنبال کردن موضوعات مورد علاقه

پس از اتمام مراحل اولیه ثبت نام و دریافت دعوت نامه،مرحله ی بعدی انتخاب عنوان های مورد علاقه ی شما برای کمک به الگوریتم کلاب هاوس برای پیشنهاد اتاق های مورد علاقه ی شما است.

هنگامی انتخاب موضوعات به اتمام رسید،کلاب هاوس از شما دسترسی به مخاطبانتان را درخواست میکند تا افزون بر نمایش فهرستی از مخاطبان فعال شما در کلاب هاوس،همراه با افراد تأثیر گذار در حوزه ها و موضوعات مورد علاقه تان،برای ارسال دعوت نامه نیز بتوانید مخاطبان دلخواهتان را انتخاب کنید.

پروفایلتان را تکمیل کنید

در کلاب هاوس نیز همانند سایر شبکه های اجتماعی،پروفایل از بخش های پر اهمیت به شمار می رود که اگر قصد فعالیت جدی در کلاب هاوس را داشته باشید،این اهمیت دو چندان می شود.

به نطر می رسد که کلاب هاوس با رشد سایر شبکه های اجتماعی مشکلی ندارد؛چرا که در همین بخش از شما می خواهد در صورت تمایل پروفایل توییتر و اینستاگرامتان را به پروفایل کلاب هاوس لینک کنید،در این حالت بخش قابل توجهی از پروفایل شما نظیر تصویر پروفایل و بیوگرافی به صورت خودکار تکمیل میشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.