وب سایت هایی که از وجود آن ها بی خبر هستید

مستر کامپیوتر
6 آگوست, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
برترین وب سایت هایی ک از وجودشان بی خبرید

ما در فضای وب،سایت های بسیاری داریم که حتی از وجود آنها اطلاع نداریم.برخی از این سایت های سرگرم کننده، بسیار جالب هستند و می توانند بعضی اوقات ما را سرگرم کرده و اوقات خوشی را برای ما رقم بزنند.ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از این سایت های سرگرم کننده و جالب را برای شما گردآوری کنیم .با مجله ی اینترنتی مستر کامپیوتر همراه باشید.

10minutemail، یک آدرس ایمیل یکبار مصرف

وب سایت 10minutemail

ثبت نام برای خدمات اینترنتی جدید در اکثر موارد مستلزم پرداخت هزینه های زیادی است که شامل فاش کردن آدرس ایمیل ما می شود. اگر سرویسی که قرار است در آن مشترک شود مهم و جدی باشد و قوانین را رعایت کند، تنها مسئله ای که کاربر در معرض آن قرار دارد دریافت برخی ایمیل در آدرس مذکور است. با این حال، همچنین ممکن است که ایمیل ما به برخی ارائه دهندگان خدمات مختلف فروخته شود و کابوس ارسال ایمیل های Spam شروع شود. در هر صورت، اگر مشخص است که آدرس ایمیل فقط به موقع و برای ثبت سرویس مورد نیاز است، بهتر است یکبار مصرف باشد، یعنی استفاده شود و دور ریخته شود. minutemail10 دقیقاً همین سرویس را ارائه می دهد، یک آدرس ایمیل موقتی که فقط برای ده دقیقه معتبر خواهد بود (اگرچه می توان بعداً آن را تمدید کرد). در این بازه زمانی، می‌توانید به صندوق ورودی (برای تأیید اعتبار دسترسی به یک سرویس) دسترسی داشته باشید، اما پس از این مدت، آدرس ایمیل برای همیشه ناپدید می‌شود.

یک تایپیست حرفه ای شوید

وب سایت KeyBr

در سایت Keybr می توانید اوقات خوشی را سپری کنید، با این مزیت که می توانید با سرعت بیشتری یاد بگیرید که چگونه مانند یا تایپیست حرفه ای از صفحه کلید خود استفاده کنید، زیرا همه نوع تمرین برای تبدیل شدن به یک تایپیست باتجربه را در خود دارد.

صداهای مختلف تولید کنید

وب سایت MyNoise

myNoise صداهای زیبایی ایجاد می کند، تا شما را از شر صداهایی را که نمی خواهید بشنوید خلاص کند: همکاران پرحرف شما، وزوز گوش یا حتی صدای درونی شما وقتی نمی توانید آن را خاموش کنید! مفهوم ساده است، این سایت بسیار خوب کار می کند و به هدفون های گران قیمت که دارای Niose Canceling هستند، نیاز ندارد. به لطف مهندسی صوتی منحصر به فرد ، myNoise استانداردهایی را در میان صداهای پس زمینه تعیین می کند.این سایت خیلی خاص و بسیار جالب است، My Noise صداهای مختلفی تولید می کند که کاملاً جالب و قابل تنظیم هستند، همه اینها بر اساس نیازهای متخصصان شنوایی، درمانگران و علاقه مندان به این نوع دستگاه ها است.

Every Noise

وب سایت Every Noise at Once

سایت Every Noise at Once برای علاقه مندان به موسیقی می تواند بسیار مفید و پرکاربرد باشد، Every Noise at Once یک وب سایت است که مانند یک سبد بزرگ پر از برچسب‌ها (TAG) است که شامل تمام ژانرهای موسیقی که می‌توانید تصور کنید می شود. در داخل سایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک تگ یا برچسب کلیک کنید تا شروع به گوش دادن به موسیقی در ژانر انتخاب شده کنید.

به ویندوز 93 بروید

وب سایت شبیه ساز windows 93

اگر شما هم با ویندوز 93 خاطره دارید و دوست دارید چند لحظه ای به گذشته سفر کنید و خاطرات خود را مرور کنید، می توانید به سایت windows93 سر بزنید.این سایت محیط ویندوز 93 را شبیه سازی می کند و به طور کامل در مرورگر اجرا می شود. این یک تقلید و تمسخر محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپ در جهان و شگفتی توسعه وب است.

سفر به کهکشان ها

وب سایت stars.chromeexperiments.com

stars.chromeexperiments سایتی است که در آن می‌توانید یک نقشه پویا و زنده ی بزرگ است، که صد هزار ستاره نزدیک به زمین را در خود جای داده است.این سایت برای علاقه مندان به فضای کهکشان ها و ستاره ها مطمئنا اوقات خوشی را خواهد ساخت.

upstract

وب سایت Upstarct

upstract وب سایتی است که وظیفه جمع آوری محبوب ترین لینک های موجود در اینترنت را هر روز و در 24 ساعت شبانه روز بر عهده دارد. بدون شک، این یک راه بسیار راحت برای به روز نگه داشتن همه چیزهایی است که در اینترنت اتفاق می افتد.

بدون مواد مخدر توهم بزن

وب سایت Strobe

Strobe وب سایتی است که بدون استفاده از مواد مخدر شما را دچار توهم می کند. این یک کلاس جادو یا یک چیز غیرعادی نیست، صرفاً با استفاده از برخی توهمات نوری،وبسایت Sotrobe می تواند زمان شگفت انگیزی را برای شما رقم بزند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.