ویندوز 11 منتشر شد؛مهاجرت به آخرین سیستم عامل ویندوز

مستر کامپیوتر
6 اکتبر, 2021
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Windows 11

بالاخره در روز پنجم اکتبر(13 مهر) مایکروسافت نسخه ی رسمی ویندوز 11 را منتشر کرد و علاقه مندان هم اکنون می توانند آنرا دانلود و نصب کنند.

 

درنهایت زمان آن فرا رسید تا مایکروسافت جدیدترین دستاورد نرم افزاری خود را در اختیار کاربران قرار بدهد.انتظار میرود از همان روز پنجم اکتبر(13مهر) سخت افزار سازگار با ویندوز 11 روانه ی بازار شود؛اما The Vergeگزارش می دهد که اگر از افرادی هستید که جدیدا دستگاهی مبتنی بر ویندوز 10 تهیه کرده اید،هم اکنون میتوانید ویندوز 11 را به صورت کاملا رایگام در قالب یک اپدیت نرم افزاری دریافت و نصب کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که انتشار ویندوز 11 به صورت تدریجی روی دستگاه های مختلف صورت میگیرد.به گفته ی مدیران مایکروسافت،انتشار ویندوز 11 به صورت آپدیت نرم افزاری روی تمامی دستگاه های سازگار با جدیدترین سیستم عامل ردموندی ها تا اواسط سال 2022 طول خواهد کشید؛بنابراین اگر هنوز آپدیت را دریافت نکرده اید،باید تا زمان انتشار آن برای دستگاهتان صبر کنید.

اگر از کاربران ویندوز 10 هستید،از بخش بروزرسانی ویندوز (Windows Update) میتوانید امکان دانلود و نصب ویندوز 11 را بررسی کنید.همچنین امکان نصب اپدیت از طریق ابزار Installation Assistant مایکروسافت وجود دارد.

 

Windows 11

 

مایکروسافت امکانات گسترده ای به ویندوز 11 آورده است که شاید مهمترین آن را بتوان امکان اجرای اپلیکشین های اندروید دانست.از نظر طراحی ظاهری رابط کاربری نیز تغییرات بسیاری در ویندوز 11 مشاهده می شود؛برای مثال میتوان به باز طراحی منوی استارت،بخش مایکروسافت استور،ویجت ها و موارد دیگر اشاره کرد.

مورد انتظار است که سرفیس های 2021 شرکت مایکروسافت امروز به بازار عرضه شوند که به صورت از پیش نصب شده مجهز به سیستم عامل ویندوز 11 خواهند بود.البته محصولاتی از دیگر شرکت های حوزه تولید لپتاپ و آل این وان مانند ایسوس ،لنوو و HP امروز به بازار عرضه خواهند شد که مبتنی بر ویندوز 11 خواهند بود.در این بین شرکت های ایسر و سامسونگ و دل نیز اعلام کرده اند که به زودی محصولاتی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 11 مایکروسافت به بازار عرضه خواهند کرد.

آیا شما نیز اپدیت ویندوز 11 را دریافت کرده اید؟اگر موفق به نصب جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت شده اید،نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.