بازخورد درباره این کالا

مادربرد ایسوس PRIME Z690-P WIFI D4

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: MC-Product-1074
  • گارانتی 36ماهه الماس رایان ایرانیان گارانتی 36ماهه الماس رایان ایرانیان
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • مشخصات کلی.ابعاد : 305×234 میلی‌متر
  • مشخصات کلی.سازنده : ASUS
  • مشخصات کلی.فرم فاکتور : ATX
  • مشخصات کلی.پشتیبانی از TPM : دارد
  • پردازنده و چیپ ست.تعداد سوکت پردازنده : یک عدد
  • پردازنده و چیپ ست.نوع سوکت پردازنده : LGA1700
  • پردازنده و چیپ ست.چیپ ست : Z690
  • پردازنده و چیپ ست.پردازنده های پشتیبانی شده : Supports 12th Gen Intel Core Processors, Pentium Gold and Celeron Processors
  • حافظه رم.تعداد اسلات حافظه : 4 عدد
+ اطلاعات بیشتر
مستر کامپیوتر
منتخب
99% رضایت خریداران عملکرد عالی
  • ارسال توسط مستر کامپیوتر
بروزرسانی قیمت: 23 سپتامبر 2023
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4

مادربردهای ایسوس سری Prime به طور کاملا ماهرانه ای طراحی شده است تا از تمام پتانسیل پردازنده های نسل دوازدهم اینتل استفاده کنند.ASUS Prime Z690-P WIFI D4 با ظاهری شیک و آینده‌نگر ،با روکش سیاه و سفید، و الهام گرفته شده از شاتل های فضایی مهندسی و طراحی شده است. Prime Z690-P WIFI D4 با این طراحی جدید، هیت سینک های بیشتر ، و طیف وسیعی از تنظیمات طریق نرم‌افزار و ویژگی‌های میان‌افزار به کاربران و گیمر ها اجازه می دهد تا آن را به طور کامل شخصی سازی کنند.

مادربرد های ایسوس سری PRIME Z690-P برای کنترل بهتر و بهره وری کامل از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل ساخته شده است. مادربردهای Z690 شرکت ایسوس تمام اصول اولیه را برای افزایش بهره‌وری سیستم کاربران فراهم می‌کنند، بنابراین سیستم شما کاملا پایدار، و خنک آماده ی انجام دستورات شما خواهد بود.

انعطاف پذیری

ایجاد کنترل کامل بر روی عملکرد مادربرد و سیستم، پایه و اساس مادربرد های  سری Prime ایسوس را تشکیل می دهد. مادربرد Prime Z690 ابزارهای بسیاری را برای تنظیم هر بخش از سیستم شما آماده کرده، و به شما امکان می‌دهد تا از سیستم خود نهایت بهره وری را داشته باشید.

بهره وری همه جانبه

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4واحد پردازش انرژی (EPU)، به طور خودکار مصرف انرژی را بهینه می‌کند، و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را با حالت Away به حداکثر می‌رساند ؛این حالت یک تنظیم هوشمند است که با خاموش کردن کنترل‌کننده‌ I/O هایی که استفاده نمی شوند، یک سناریوی صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای شما ایجاد می‌کند.

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4کنترل های خنک کننده انعطاف پذیر

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4نرم افزار ASUS Fan Xpert 4 کنترل کاملی بر روی فن ها و خنک کننده به شما ارائه می دهد. اگر خنک کننده ی شما Air باشد ، یا Water Cooling؛اگر در این نرم افزار حالت Auto- Tuning را فعال کنید، به طور هوشمندانه تمام پارامترها را با یک کلیک پیکربندی می کند. همچنین با استفاده از حالت Extreme Quiet که تعبیه شده است ، سرعت تمامی فن ها را به کمتر از حداقل پیش‌فرض کاهش می‌دهد تا سیستم شما هنگام انجام کارهای سبک، کاملا بی‌صدا بماند.

خنک کننده

ایسوس، مادربرد های سری Z690 PRIME را با چندین هیت سینک داخلی و مجموعه ای از هدرهای فن هیبریدی طراحی کرده است، تا مطمئن شود سیستم شما تحت بار سنگین ترین وظایف ،کاملا خنک و پایدار باقی بماند.تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4

هیت سینک M.2

یکی از هیت سینک های طراحی شده برای مادربرد Z690-P Wifi D4 دو اسلات M.2 این مادربرد را پوشش می دهد تا از فشاری که در حین انتقال اطلاعات به حافظه ی M.2  شما وارد می شود، جلوگیری کند.این هیت سیتک همچنین از پیچ‌های سربسته قابل جابجایی استفاده می کند تا خطر افتادن آن را را در حین برداشتن هیت سینک کاهش دهد.

هیت سینک های VRM و پدهای حرارتی با کیفیت بالا

در مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4 از دو هیت سینک بزرگ برای  VRM، و همینطور از پدهای حرارتی با کیفیت بالا، که عملکرد انتقال حرارت را از ماسفت ها و چوک ها، به طرز چشمگیری بهبود می بخشند،استفاده شده است.

حفاظت هوشمند

یک مدار مجتمع و به طور کاملا اختصاصی، از هر هدر فن در برابر گرمای بیش از حد و جریان اضافی محافظت می کند.

اتصال دهنده های ProCool

کانکتورهای اختصاصی ،اتصال سوکت برق مربوط به پردازنده که بر روی مادربرد قرار گرفته است، را که کانکتورهای 4 پین + 8 پین هستند را تقویت می کنند ،تا بتواند 12 ولت برق را مستقیماً به پردازنده ی شما منتقل کند.هر جک دارای پین های جامد است که می تواند جریان بیشتری را نسبت به اتصالات پین توخالی که در مادربردهای نسل های گذشته استفاده می شد، تحمل کند.

DDR4 5333 (OC)

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4

بهبود طراحی، در مسیریابی مادربرد  PRIME Z690-P، این توانایی را به مادربرد داده است تا پردازنده های اینتل نسل 12 بتوانند به نهایت پهنای باند حافظه های رم DDR4 دسترسی داشته باشند.فناوری ASUS OptiMem II به دقت مسیرهای سیگنال حافظه را در لایه‌های PCB مختلف نقشه‌برداری می‌کند تا فاصله مسیر را کاهش دهد و مناطق محافظتی را اضافه می‌کند که به طور قابل توجهی تداخل را کاهش می‌دهد.

ذخیره سازی

مادربرد Prime Z690-P WiFi D4 در مجموع از سه عدد پورت M.2 بهره می برد که می تواند سرعت انتقال داده تا 64 گیگابیت بر ثانیه، از طریق پورت PCIe® 4.0 را به شما ارائه دهد.با استفاده از هارد های M.2، زمان راه اندازی و بارگذاری برنامه ها را برای شما سریع تر می کند.

اسلات PCIe® 5.0

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، پشتیبانی از PCIe® 5.0 را به شما ارائه می‌کنند.پورت PCIe® 5.0 میتواند تا دو برابر سرعت انتقال داده بیشتری نسبت به نسل قبلی خود، PCIe® 4.0 را ارائه کند و آن را به اندازه کافی برای انجام کارهای سنگین، قدرتمند می کند. PCIe® 5.0 مزایای دیگری نسبت به نسل های قدیم خود نیز دارد، مانند تغییرات الکتریکی برای بهبود یکپارچگی سیگنال ، و سازگاری با نسخه های قبلی  و … .

Intel® WiFi 6

تصاویر مادربرد ایسوس Z690-P Wifi D4ماژول Intel®WiFi 6 با استاندارد 802.11ax در این مادربرد می تواند حداکثر پهنای باند را به 2.4 گیگابیت بر ثانیه برساند. شبکه ی Wifi در این مادربرد برای استفاده در شبکه های شلوغ با ترافیک رقیب زیاد بهینه شده است. همچنین شما نیز می توانید مادربرد خود را با روترهای ASUS WiFi 6 جفت کنید تا پتانسیل شبکه WiFi 6 را به طور کامل تجربه کنید.

Aura Sync

مادربرد ایسوس Z690-P  از ویژگی مخصوص ایسوس برای کنترل نورپردازی، Aura Sync  بهره می برد؛ تا بتوانید تمامی نورپردازی دستگاه هایی که به هدر ARGB مادربرد متصل می شوند را کنترل کنید،و یک طیف نوری یکپارچه بسازید.سه هدرGen 2  ARGB استفاده شده در این مادربرد قادر به تشخیص تعداد LED های RGB در دستگاه ها مختلف هستند و به نرم افزار اجازه می دهد تا به طور خودکار جلوه های نور  خاص را برای دستگاه ها متصل شده تنظیم کند.

توضیحات تکمیلی

مشخصات دیگر
مشخصات کلی.ابعاد

305×234 میلی‌متر

مشخصات کلی.سازنده

ASUS

مشخصات کلی.فرم فاکتور

ATX

مشخصات کلی.پشتیبانی از TPM

دارد

پردازنده و چیپ ست.تعداد سوکت پردازنده

یک عدد

پردازنده و چیپ ست.نوع سوکت پردازنده

LGA1700

پردازنده و چیپ ست.چیپ ست

Z690

پردازنده و چیپ ست.پردازنده های پشتیبانی شده

Supports 12th Gen Intel Core Processors, Pentium Gold and Celeron Processors

حافظه رم.تعداد اسلات حافظه

4 عدد

حافظه رم.پیکربندی حافظه

دو کاناله

حافظه رم.حافظه قابل پشتیبانی

DDR4

حافظه رم.حداکثر حافظه پشتیبانی شده

128 گیگابایت

حافظه رم.حداکثر فرکانس حافظه

در حالت اورکلاک تا 5333 مگاهرتز

کارت گرافیک.اسلات PCI Express x16

4 عدد
یک عدد نسل پنجم – یک عدد نسل چهارم – دو عدد نسل سوم

اتصالات داخلی.کانکتور SATA 3.0

4 عدد

اتصالات داخلی.کانکتور SATA 2.0

ندارد

اتصالات داخلی.کانکتور eSATA

ندارد

اتصالات داخلی.کانکتور mSATA

ندارد

اتصالات داخلی.M.2

3 عدد

اتصالات داخلی.کانکتور Thunderbolt

ندارد

پنل پشتی.پورت PS/2

1 عدد به طور مشترک برای صفحه کلید و موس

پنل پشتی.پورت USB 2.0

4 عدد

پنل پشتی.توضیحات پورت USB 2.0

2 عدد در پنل پشتی و 2 عدد کانکتور هدر داخلی (قابل افزایش به 4 عدد)

پنل پشتی.پورت USB 3.0 (USB 3.2 GEN 1 )

5 عدد

پنل پشتی.توضیحات USB 3.0

2 عدد در پنل پشتی و 3 عدد کانکتور هدر داخلی

پنل پشتی.درگاه USB Type-C

دارد

پنل پشتی.توضیحات USB Type-C

یک عدد در پنل پشتی – یک عدد کانکتور هدر داخلی

پنل پشتی.پورت VGA

ندارد

پنل پشتی.پورت HDMI

دارد

پنل پشتی.پورت DisplayPort

دارد

پنل پشتی.پورت LAN

دارد

پنل پشتی.کارت شبکه WLAN

دارد

پنل پشتی.بلوتوث

ندارد

پنل پشتی.کارت صدا

Realtek Audio CODEC

پنل پشتی.کانال‌های صوتی

7.1 کانال

پنل پشتی.جک 3.5 میلی‌متری

5 عدد

کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش