بازخورد درباره این کالا

کابل اسلیو لیان لی STRIMER PLUS V2 8-PIN ARGB

LIAN LI Strimer Plus PW8 PV2 ARGB 8 Pin motherboard Extension Sleeve Cable
5.00
از 1 رای

1دیدگاه

شناسه محصول: MC-Product-43006
  • گارانتی تخت جمشید (تا تاریخ 1403/07/24) گارانتی تخت جمشید (تا تاریخ 1403/07/24)
  • سفید
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • ابعاد : 8×43.5×345 میلی‌متر
  • نورپردازی : ✅ ARGB
  • نوع اتصال : 8 پین + 8 پین
  • طول کابل : 300 میلی‌متر
  • جنس : سیلیکونی
+ اطلاعات بیشتر

STRIMER PLUS V2 8-PIN کابل اسلیو لیان لی نسخه ی دوم این کابل هاست که با بهبود های بسیاری همراه بوده که در ادامه به چند نمونه از آن ها می پردازیم.در نسخه ی دوم این کابل های اسلیو قطر کابل ها به 8 میلی متر کاهش یافته تا بتواند قوس بهتری را در کیس شما ایجاد کند و ظاهری زیباتری به سیستم شما ببخشد.همچنین در این سری از کابل های اسلیو قطر نوار های RGB نیز از 2.8 میلی متر یه 2.1 میلی متر کاهش یافته تا نور واضح و بسیار بهتری را به شما نمایش دهد.

نمایش بیشتر- بستن
مستر کامپیوتر
منتخب
99% رضایت خریداران عملکرد عالی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • ارسال توسط مستر کامپیوتر
بروزرسانی قیمت: 22 فوریه 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

STRIMER PLUS V2 8-PIN کابل اسلیو لیان لی نسخه ی دوم این کابل هاست که با بهبود های بسیاری همراه بوده که در ادامه به چند نمونه از آن ها می پردازیم.در نسخه ی دوم این کابل های اسلیو قطر کابل ها به 8 میلی متر کاهش یافته تا بتواند قوس بهتری را در کیس شما ایجاد کند و ظاهری زیباتری به سیستم شما ببخشد.همچنین در این سری از کابل های اسلیو قطر نوار های RGB نیز از 2.8 میلی متر یه 2.1 میلی متر کاهش یافته تا نور واضح و بسیار بهتری را به شما نمایش دهد.

نمایش بیشتر - بستن

بنر اصلی کابل Strimer Plus V2 8-Pin

کابل Strimer Plus V2 8-Pin

هدر کابل های 8 پین و 3x8 پین گرافیک شماره ی 2

کابل اسلیو 8 پین گرافیک لیان لی گونه ای طراحی شده است تا بتوانند مانند نسل های قبلی خود، ظاهری خاص و زیبا به سیستم گیمینگ شما ببخشد.

ارتقا به سطح بالاتر

نوار حانبی RGB کابل های لیان لیشرکت لیان لی در کابل های اسلیو ورژن 2 (در تمامی نسخه ها) با اضافه کردن یک نوار نورپردازی به اطراف کابل های استریمر پلاس توانسته زیبایی بیشتر به این سری از کابل ها بدهد.

همچنین کابل اسلیو لیان لی مدل Strimer Plus V2 8-Pin از 108 عدد LED تشکیل شده است که وظیفه ی انتقال نور را در این کابل ها برعهده دارند.

درخشان تر از گذشته

تفاوت عرض نوار های RGB کابل های ورژن 1 و 2شرکت لیان لی با کاهش دادن عرض سری کابل های اسلیو ورژن 2 از 2.8 میلی متر به 2.1 میلی متر،توانسته تا نور بهتر و واضح تری را در اختیار شما قرار دهد.

کابل های اسلیو لیان لی Strimer Plus V2 8-Pin ورژن جدید خود با کاهش دادن ضخامت این کابل ها به 8 میلی متر و استفاده از متریالی که کابل را بسیار منعطف تر از سری های گذشته ی خود می کند توانسته تا قوس خوبی را برای شما ایجاد کند تا ظاهر سیستم شما زیبا تر از پیش شود.

هدرهای کانکتور گرافیک جدا از هم

هدر کابل های 8 پین و 3x8 پین گرافیک

در ورژن دوم کابل های اسلیو لیان لی برعکس سری های قبلی تصمیم گرفته شده تا هدر های کانکتور گرافیک را از هم جدا کنند تا برای کارت گرافیک هایی که سوکت برق آن ها از همدیگر فاصله داشتند مشکلی ایجاد نشود.

در درون پک کابل های اسلیو لیان لی مخصوص گرافیک ها گیره های سفید رنگی قرار داده شده تا اگر خواستید سیستم با تم سفید بسازید، گیره های مشکی کابل های اسلیو لیان لی تم رنگی ستاپ شما را بهم نریزند.

نرم افزار L-Connect 3

نرم افزار L-Connect مخصوص برند لیان لی

با استفاده از نرم افزار L-Connect 3 که مخصوص محصولات لیان لی است شما می توانید به 11 حالت تکی و 13 حالت نورپردازی ترکیبی دست پیدا کنید.این نرم افزار بسیار کامل و قدرتمند است و می تواند از افکت های پیچیده ی نورپردازی در هر کابل  Strimer Plus یا حتی در هر کانال (هر دو نوار نور یک کانال را تشکیل می دهند) پشتیبانی کند.

کابل استریمر پلاس 8 پین گرافیک لیان لی ورژن دوم خوبی می تواند با استفاده از همان نرم افزار L-Connect 3 با تمامی فن های لیان لی و مادربرد شما به راحتی Sync شود.

کنترلر Control Strimer Plus

کنترلر لیان لیتوجه : با کنترلر موجود در پک کابل های 24 پین لیان لی شما می توانید یک کابل اسلیو 8 پین یا یک کابل 3×8 پین اسلیو  را در کنار همان کابل 24 پین متصل کنید و کنترل کامل هر دو کابل را از طریق نرم افزار L-Connect 3 را در دست داشته باشید.

منبع تغذیه کابل های اسلیو 8 پین و 3*8 پین از طریق همان کابل ARGB 3 Pin 5V که به مادربرد متصل می شود تامین می شود.

توجه : هنگام استفاده از رنگ سفید ثابت 50 درصد روشنایی را کاهش دهید (دستورالعمل های دقیق را از دفترچه ی موجود در جعبه مطالعه کنید)

توضیحات تکمیلی

مشخصات دیگر
سازنده

LIAN LI

مدل

PW8-PV2

ابعاد

345mm(L) X 43.5mm (D) X 8mm(H)

نوع اتصال

8 پین + 8 پین

طول کابل

300 میلی‌متر

جنس

SILICONE/TPE

تعداد LED

108 عدد

نورپردازی

ARGB

سایر ویزگی ها

کابل 3 پین آداپتور ARGB برای اتصال به مادربرد

کیفیت ساخت
5.0
ارزش خرید به نسبت قیمت
4.0
امکانات و قابلیت ها
5.0
سهولت استفاده
5.0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران
  1. کابل لیان لی

    توسط riahi.tajmir در تاریخ خریدار این محصول

    نقاط قوت
    • زیبا
    • نصب آسان

    سلام
    من این کابل رو خریدم متاسفانه یکی از led ها روشن میشد
    با پشتیبانی مستر کامپیوتر صحبت کردم و خیلی راحت مرجوع کردن و کابل دیگه برام ارسال کردن
    ممنون از پشتیبانی عالی

    • توسط MesterComputer در تاریخ

      سلام جناب تاجمیری.خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش